7:00 PM Jack Trout, Al Ries-Pazarlama Savaşı | |
Lisan: Türk Formatı: .pdf Sayfa sayı: 222 Boyut: 5,24 MB Sonradan anlaşıldı ki, Pazarlama Savaşı rekabetin karanlık çağında yayımlanmıştı. Daha on yıl önce “küresel ekonomi” diye bir terim yoktu. Bugün elimizin altında bulunan geniş teknoloji yelpazesi bazı Silikon Vadisi mühendislerinin gözlerindeki bir parıltıdan öteye gitmiyordu. Küresel ticaret çokuluslu şirketlerle sınırlıydı. Bunların tümü değişti. Bugünkü piyasalara kıyasla o günlerde kitabımıza konu olan piyasalar bir çay partisine benziyor. Yerkürenin dört tarafında savaşlar patlak veriyor ve tırmanıyor. Her yerde herkes herkesin işinin peşinde. Bu, Pazarlama Savaşı’nın ilkelerini günümüzde her zamankinden daha önemli kılıyor. Şirketler rakipleriyle başa çıkmasını öğrenmek zorundalar. Onların güçlü yanlarına karşı kendilerini kollamasını, zayıflıklarından yararlanmasını öğrenmekzorundalar. Örgütlerin, bunun şirketleri için bir ölüm kalım meselesi olmadığını öğrenmesi gerekiyor. Mesele, rakibinizi kendi şirketi uğruna ölüme yollama meselesidir. Aynı zamanda, söz konusu olan doğru stratejiyi uygulamaktır. Kuruluşunuz ister büyük, ister orta büyüklükte, isterse kücük olsun, Pazarlama Savaşında 21. yüzyılda var kalabilmek için gerekli stratejik modeli bulacaksınız. İşletme okullarında asla oğrenemeyeceğiniz bir derstir bu.
Kategori prefiksi: TR[5000] TR[5200] | |
|
Total comments: 0 | |